صفحه اصلی / اموزش وردپرس / چرا به یک افزونه پاپ آپ وردپرس احتیاج دارید؟ | وردپرس داغ | افزونه رایگان

چرا به یک افزونه پاپ آپ وردپرس احتیاج دارید؟ | وردپرس داغ | افزونه رایگان

در این پست ما انواع مفیدترین popup ها و چند افزونه پاپ آپ وردپرس برای استفاده در وردپرس و همه دلایلی که باید در سایت خود یک popup داشته باشید را به شما معرفی می کنیم. پاپ آپ های بازشو، اگر ضعیف اجرا شوند، آزاردهنده هستند، در تجربه کاربر تداخل ایجاد می کنند و می توانند باعث شوند بازدید کنندگان با نارضایتی سایت را ترک کنند.

۷۰٪ از آمریکایی ها می گویند که از تبلیغات غیرمرتبط پاپ آپ اذیت می شوند و تبلیغات آزار دهنده، شماره یک دلیل بستن یک سایت توسط افراد است.

با این حال، پاپ آپ های بازشو “بسیار شبیه جاستین بیبر هستند: شما یا آن ها را دوست دارید، یا از آن ها متنفر هستید، اما اخیراً همه جا آن ها را می بینید، زیرا آن ها هنوز هم جمعیت زیادی را به خود جذب می کنند.” مثلا:

WP Beginner  هنگام خروج از سایت یک پاپ آپ بازشو نشان می دهد که با آن توانسته لیست ایمیل خود را با درصد سرسام آور ۶۰۰٪ افزایش دهد. و وقتی Visual Web Optimizer از داشتن فقط یک CTA در صفحه اصلی خود به داشتن یک نسخه آزمایشی رایگان پاپ آپی تغییر کرد، ۵۰٪ در ثبت نام هایش افزایش یافت.

اکنون که کنجکاوی شما را برانگیختیم، بیایید انواع مختلف پاپ آپ های بازشو را بررسی کنیم، در مورد اثربخشی آن ها، نکاتی در مورد چگونگی استفاده از آن ها و افزونه پاپ آپ وردپرس برای کمک به شما در پیاده سازی آن ها در سایت خود را بیان کنیم.

انواع پاپ آپ های وردپرس

پاپ آپ ها شکلی از تبلیغات آنلاین هستند که به طور کلی برای گرفتن آدرس های ایمیل استفاده می شوند که بتوان بعدا در بازاریابی ایمیلی از آن استفاده کرد.

چهار نوع محبوب پاپ آپ وجود دارد:

  • Overlay modals: پاپ آپ های صفحه مرکزی که بر روی محتوای صفحه ظاهر می شوند.
  • Welcome mats: پاپ آپ های بازشو در تمام صفحه که به بالای محتوای صفحه می آیند.
  • اسلایدها: جعبه های کوچکی که از گوشه پایین صفحه به داخل آن ها سر می خورند.
  • بنرها: بنرهای کوچکی که در بالا یا پایین صفحه نمایش داده می شوند.چرا به یک افزونه پاپ آپ وردپرس احتیاج دارید؟ | وردپرس داغ | افزونه رایگان

همچنین چهار نوع عامل محبوب وجود دارد که باعث فعال شدن پاپ آپ های وردپرس می شود، به عنوان مثال اقدامات کاربر که یک پاپ آپ بازشو را به نمایش در می آورد:

ورودی صفحه: هنگامی که بازدیدکننده ای در یک صفحه قرار می گیرد، پاپ آپ بازشو ظاهر می شود.

پیمایش صفحه: وقتی بازدیدکننده به نقطه خاصی از صفحه پیمایش می کند، پاپ آپ ظاهر می شود.

زمان در صفحه: زمانی که بازدید کننده برای مدت زمان مشخصی در یک صفحه بوده است، پاپ آپ ظاهر می شود.

در زمان خروج: هنگامی که بازدید کننده اشاره گر ماوس خود را به لبه صفحه می برد، پاپ آپ ظاهر می شود.

چرا باید از پاپ آپ های بازشو استفاده کنید؟

در حالی که پاپ آپ های بازشو ابزاری پرطرفدار برای جمع آوری آدرس ایمیل هستند، همچنین می توانند برای روش های دیگری مانند موارد زیر استفاده شوند:

  • تشویق بازدیدکنندگان برای بارگیری مانند کتاب الکترونیکی، به عنوان مثال “کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریابی در فیس بوک”.
  • برجسته کردن اطلاعات برای بازدید کنندگان، به عنوان مثال “ارسال رایگان به مدت ۲۴ ساعت! اکنون خرید کنید”
  • نمایش محصولات جدید، به عنوان مثال “مجموعه جدید زمستانی ما را بررسی کنید”
  • پرسیدن از بازدیدکنندگان برای جمع آوری دیدگاه، یعنی “آیا باید این سرویس جدید را اضافه کنیم؟” در تصمیم گیری به ما کمک کنید. الان رای بدهید.”

اگرچه این موارد در هنگام بازاریابی بسیار منطقی است، اما همه ما می دانیم که بیشتر سایت ها از پاپ آپ های بازشو برای جمع آوری آدرس های ایمیل استفاده می کنند. اساساً، ما می خواهیم تلاش دیگری برای جلب بازدیدکنندگان و تبدیل آن ها به مشتری از طریق تبلیغات ایمیل داشته باشیم.

طبقShopify ، ایمیل از هر کانال دیگری بهتر تبدیل می شود. در واقع، طبق اطلاعات انجمن بازاریابی مستقیم، ایمیل دارای ROI حدود ۴۳۰۰٪ است. چرا؟ از آنجا که صندوق ورودی مشتری شخصی است و گرفتن مجوز تبلیغات برای وی در آنجا سطحی از حواس پرتی را برای پیام شما ایجاد می کند که فقط با کانال های تبلیغاتی دیگر دریافت نمی کنید.

چرا پاپ آپ های باز شوبسیار موثر هستند: تحقیق

حالا بیایید تحقیق را بررسی کنیم. ما ثابت کردیم که پاپ آپ های بازشو کار می کنند، اما چقدر خوب کار می کنند؟

Sumo پس از تجزیه و تحلیل ۲ میلیارد مثال پاپ آپ، ۱۰٪ بالاترین عملکرد را به طور متوسط ​​با ۹٫۲۸٪ نرخ تبدیل پیدا کرد، یعنی ۱ نفر از ۹ نفری که پاپ آپ بازشو را مشاهده کرده اند، ۱ است. سومو همچنین دریافت که میانگین نرخ تبدیل برای همه پاپ آپ های بازشو ۳٫۰۹٪ است.

پس از راه اندازی یک طراحی سایت جدید، وبلاگ نویس و نویسنده کریس پن، افزونه پاپ آپ وردپرس را در سایت خود حذف کرد و به جای آن در صفحه جاسازی کرد. نتیجه؟ پنجره بازشو برگشت. کریس می گوید: “به عنوان یک متخصص بازاریابی، این بدترین حالت شما است، که معیارهای شما نشان می دهد که چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته است.”

Examiner Social Media Examer فقط طی یک سال لیست ایمیل خود را ۲۳۴٪ افزایش داده است، بنیانگذار مایک استلزنر ۷۰٪ این موفقیت را به یک پاپ آپ بازشده نسبت می دهد. استلزنر می گوید، “فرم پاپ آپ کاملاً در موفقیت ما نقش داشته است.”

دان زارلا، دانشمند شبکه های اجتماعی، نرخ جستن را در سایت خود با و بدون پاپ آپ مطالعه کرد. وی دریافت که تنها تفاوت قابل توجه در تعداد مشترکان ایمیل است که با استفاده از پاپ آپ دو برابر می شود.

نیکی مک گونیگال، وبلاگ نویس، اثربخشی یک پنجره را در مقایسه با فرم انتخاب ویجت نوار کناری ثابت آزمایش کرد. در حالی که ویجت نوار کناری ۶۴۳ مشترک از ۱۷۸،۲۸۲ بازدید کننده (۰٫۴٪ نرخ تبدیل) به ارمغان آورد، پاپ آپ باز شونده ۷،۴۷۳ مشترک از ۱۳۵،۸۲۱ بازدید کننده (۵٫۵٪ نرخ تبدیل) را به ارمغان آورد. پاپ آپ ۱،۳۷۵٪ بهتر از ابزارک نوار کناری تبدیل کرده است.

نکاتی برای استفاده موثر از پاپ آپ ها

تحقیقات فوق آمار چشمگیری را ارائه می دهد، اما قبل از این که عجله کنید و شروع به افزودن پاپ آپ های پرش به سمت چپ، راست و مرکز سایت خود کنید، مهم است که بخاطر بسپارید: پاپ آپ ها هنوز هم می توانند آزار دهنده باشند. بنابراین به عنوان یک مالک سایت، چه کاری انجام می دهید؟

این ترفند استفاده از پاپ آپ های بازشو در مکان مناسب و در زمان مناسب و استفاده از نمایشگر پیغامی است که بازدیدکنندگان شما را به خود جلب می کند و حتی مشکلی را که ممکن است برای آن ها برطرف کند.

پاپ آپ های بازشو را با کوکی پیگیری کنید تا به طور مکرر پاپ آپ های بازشو را به آنها نشان ندهید. هیچ چیز آزار دهنده تر از دیدن یک پاپ آپ در سایتی نیست که می خواهید مرور کنید.

از افزونه پاپ آپ وردپرس هوشمندانه استفاده کنید. بازدیدکنندگان خود را با درخواست ایمیل یا اطلاعاتی که ممکن است به آن ها علاقه نداشته باشند بمباران نکنید.

پاپ آپ های بازشو که به شما کمک می کنند روی پیوندی کلیک کنید که چیزی مانند این جمله را بخواند: “نه متشکرم، من برای بهبود سلامتی اهمیتی نمی دهم”، بنابراین می توانید حالت جدید را ببندید.

از محرک های “هوشمند” استفاده کنید. برخی از افزونه های پاپ آپ بازشو برای وردپرس شامل راه اندازهای هوشمند است که به شما امکان می دهد افرادی که پنجره های بازشو را می بینند را کنترل کنید. به عنوان مثال، می توانید یک ماشه تنظیم کنید تا یک پاپ آپ حاوی اطلاعات مربوط به قانون کوکی فقط برای بازدیدکنندگان واقع در کشورهای اتحادیه اروپا نمایش داده شود.

آن ها را برای اثربخشی آزمایش کنید. تست A / B راهی عالی برای تعیین میزان عملکرد پاپ آپ بازشو است. اگر پاپ آپ شما مبتنی بر زمان است، ممکن است بخواهید زمان پاپ آپ خود را آزمایش کنید.

همچنین لازم به یادآوری است که Google جریمه کردن وب سایت ها را با پاپ آپ های پراکنده تلفن همراه آغاز کرده است، به ویژه “صفحاتی که در هنگام انتقال از نتایج جستجوی تلفن همراه به راحتی برای کاربر قابل دسترسی نیستند”.

شایان ذکر است که این سیگنال جدید (در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۷ معرفی شد) فقط یکی از صدها سیگنال مورد استفاده در رتبه بندی Google است، بنابراین اگر یک صفحه دارای محتوای عالی و مرتبط باشد، ممکن است همچنان رتبه بالایی داشته باشد. هنوز هم توصیه می کنیم دستورالعمل های گوگل برای استفاده از پاپ آپ های بازشو و میان پرده ها را بررسی کنید.

معرفی چند افزونه پاپ آپ وردپرس 

چرا به یک افزونه پاپ آپ وردپرس احتیاج دارید؟ | وردپرس داغ | افزونه رایگانافزونه های popup بسیار زیادی برای وردپرس وجود دارد، اما ما در اینجا به محبوب ترین افزونه های پاپ آپ وردپرس می پردازیم. در حالی که ابزارهای رایگان بسیار خوبی در فهرست افزونه های وردپرس وجود دارد، به طور کلی گزینه های برتر ویژگی های بهتری را ارائه می دهند از جمله راه اندازهای بیشتر، طرح های بازشو و تجزیه و تحلیل (که بسیار مفید است)

OptinMonster

همانطور که قبلاً در این پست اشاره کردیم، WP Beginner  انتخاب های ایمیل خود را با سرعتی سرسام آور ۶۰۰٪ افزایش داد. اما افزونه ای که آن ها برای انجام این کار استفاده می کردند چه بود؟ OptinMonster.

OptinMonster  یک افزونه پاپ آپ وردپرس است که ۰ سازنده کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد، که طراحی و ایجاد فرم های opt-in را واقعاً آسان می کند. یکی از محبوب ترین ویژگی های این افزونه برتر، فناوری خروج از هدف آن است، اما گزینه های محرک نیز بر اساس زمان در صفحه، مکان در وب سایت، کلیک دستی روی تصاویر و پیوندها، و همچنین منبع ارجاع دهنده مانند موتور جستجو وجود دارد.

همچنین می توانید به صورت تست A / B طرح ها، عناوین و محتوای مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی باعث تبدیل بیشتر می شود. همچنین هدف گذاری در سطح صفحه وجود دارد که به شما امکان می دهد پیام های هدفمند را در صفحات یا دسته های خاص سایت خود نشان دهید.

Bloom

بلوم یک پلاگین برتر توسط Elegant Themes است. این مجموعه چشم گیر از ۱۱۵ الگو انتخاب از پیش ساخته شده ارائه شده است که در صورت استفاده همانطور که هست سریعاً شما را فعال کرده و بلافاصله شروع به جمع آوری آدرس ایمیل می کند. این الگوها همچنین کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید طرح ها را متناسب با سایت و مارک تجاری خود ویرایش کنید.

یان افزونه پاپ آپ وردپرس با مجموعه ای از ویژگی ها، از جمله همه افراد مظنون معمول، همراه است: انواع مختلف نمایشگر (حالت همپوشانی، کشویی، درون خطی با محتوا، محتوای زیر، ویجت و انتخاب برای باز کردن قفل)، عوامل مختلف (تأخیر به موقع، پایین قسمت ارسال، پس از پیمایش، پس از اظهار نظر، پس از خرید، پس از عدم فعالیت)، و یک لیست جامع از ادغام با سرویس های بازاریابی ایمیل (AWeber ، MailChimp ، Campaign Monitor  و غیره).

همچنین داشبورد آماری مفیدی وجود دارد که نمای کلی در زمان واقعی نرخ تبدیل پنجره های بازشو را ارائه می دهد. مانندOptinMonster ، می توانید آزمایش های تقسیم را نیز تنظیم کنید. برخلاف OptinMonster ، بلوم قصد خروج ندارد.

ابزارهای رایگان برای رشد خودکار سایت شما

Sumo  مجموعه ای رایگان از ابزارها را برای رشد سایت شما ارائه می دهد، که به نام مناسب ابزارهای خودکار برای رشد سایت شما است. از جمله ابزارهای رایگان این افزونه، List Builder  و Scroll Box است که اولی یک فرم انتخاب اسلاید در ایمیل است و دومی یک پاپ آپ بازپخش کننده با قابلیت ریسپانسیو تلفن همراه است.

به راحتی می توانید ظاهر و احساس پاپ آپ های بازشو را با استفاده از این ابزارها شخصی سازی کنید، پاپ آپ های بازشو را با لیست بزرگی از خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ادغام کنید و حتی قصد خروج را تعیین کنید. تنها نکته منفی، حداقل با این افزونه رایگان، نمایش تبلیغات در سایت شما است. برای حذف این مورد باید به نسخه ممتاز آن ارتقا دهید تا به ویژگی های پیشرفته مانند آزمایشA / B ، ایجاد کشیدن و رها کردن، کنترل های صفحه نمایش بیشتر و الگوها دسترسی پیدا می کنید.

Thrive Leads

گزینه برترPremium ، Thrive Leads 10 نوع فرم انتخاب را ارائه می دهد، از جمله فرم نوع روبان که در بالای صفحه نشان داده می شود و همانطور که بازدید کننده به پایین صفحه می رود “sticky” می ماند و همچنان به کاربر نشان داده می شود.

سایر ویژگی ها شامل قصد خروج، انیمیشن ها، هدف گذاری دقیق و گزارش دقیق است.

آنچه که ما در مورد Thrive Leads بسیار دوست داریم، آزمایش پیشرفته تقسیم A / B آن است که به شما امکان مقایسه طرح ها، انواع فرم های مختلف، عوامل مختلف و پیشنهادات مختلف را می دهد. این افزونه همچنین می تواند به طور خودکار عملکرد هر آزمون را کنترل کند و پس از یافتن یک برنده ثابت شده از نظر آماری، تغییرات باخت پنهان می شود. این بدان معناست که شما می توانید تست های خود را “تنظیم و فراموش” کنید، اجازه می دهید نرخ تبدیل شما به مرور زمان به طور خودکار افزایش یابد.

Hustle

من فقط اخیراً Hustle را کشف کرده ام که جایگزین پلاگین فوق العاده محبوب WordPress PopUps در فهرست افزونه های WordPress شده است، این یک پانچ برای یک افزونه رایگان است.

باHustle ، به راحتی می توانید پنجره های پنجره خود را از جمله رنگ ها، انیمیشن ها، طرح ها، سایه ها و شرایط نمایش با استفاده از تنظیمات طراحی آسان Hustle سبک کنید.

تا آنجا که راه اندازها فعال می شوند، می توانید بازدیدکنندگان را با استفاده از زمان در صفحه، کلیک کردن، پیمایش، مکان، موقعیت، صفحه، پست، ورود به سیستم، دسته، برچسب، پیوند ارجاع و نوع دستگاه رویداد هدف قرار دهید. این سرویس با کلیه سرویس های معروف بازاریابی از طریق ایمیل از جمله MailChimp ، AWeber و Campaign Monitor ادغام می شود. Hustle همچنین قصد خروج و ویژگی دیگری را که قبلاً ندیده بودم ارائه می دهد: این می تواند مانع انسداد مسدود کننده پاپ آپ های بازشو شود.

همچنین معیارهای مفیدی وجود دارد، بنابراین شما می توانید عملکرد پاپ آپ های خود را از جمله آمار مربوط به چند بار نمایش پاپ آپ ها، تعداد بازدیدکنندگان اطلاعات خود و چند بار پاپ آپ های بازدید شده بازدید کنندگان را مشاهده کنید.

Holler Box

ما اخیراً مروری برHoller Box ، یک راه حل پاپ آپ جدید انجام داده ایم که چت، جمع آوری نامه های الکترونیکی، نظرسنجی و موارد دیگر را به خوبی مدیریت می کند.

Green Popups

با این افزونه پاپ آپ وردپرس می توانید پاپ‌آپ چند لایه ‌ی ویژه خود را بسازید یا از بیش از ۲۰۰ قالب آماده در کتابخانه افزونه پاپ آپ سبز که به صورت تخصصی طراحی شده‌اند استفاده کنید. شما می‌توانید فرم‌های ارتباط و عضویت کاربر که با تکنولوژی AJAX ایجاد شده‌اند و توانایی کار با ۷۰ سرویس دهنده بازاریابی ایمیل را دارند در این پلاگین قرار دهید.

پنجره پاپ‌آپ می‌تواند در هنگام بارگزاری صفحه، خروج از بخشی خاص، اسکرول صفحه، عدم فعالیت کاربر برای مدتی، کلیک موس بر روی ناحیه‌ای از صفحه و حتی هنگامی که از نمایش یک تبلیغ جلوگیری می شود نمایش داده شود.

نتیجه

هرچقدر که پاپ آپ ها بد باشند، با این وجود ابزاری قدرتمند هستند که می توانند به شما کمک کنند ایمیل های مهم را ضبط کنید و بازاریابی بازدیدکنندگانی را که در سایت شما قرار دارند شروع کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، فقط مهم است که محتوای مربوطه برای بازدیدکنندگان خود نمایش داده شود و از محرک ها استفاده کنید. همچنین بسیار مهم است که عملکرد پاپ آپ های بازشو را آزمایش کنید. فقط با آزمایش می توانید میزان تأثیر پاپ آپ های بازشو را بسنجید. کدام یک از طرح ها کار می کنند، کدام یک نه، و کدام یک از پیشنهادات منجر به بیشترین تعداد تبدیل می شود. برای این کار لازم است یک افزونه پاپ آپ وردپرس مناسب را انتخاب کنید.

نظر شما در مورد پاپ آپ های بازشو چیست؟ آیا شما از آن ها استفاده می کنید؟ آیا آن ها تغییری در بازاریابی شما ایجاد کرده اند؟ یا از استفاده از آن ها خودداری می کنید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

 


منبع مطلب

این مطالب را نیز ببینید!

قالب چند منظوره وردپرس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | وردپرس داغ | افزونه رایگان

“ساید بارها ، ویجت ها ، فوتر ، افزونه ها ، دسته ها ، قالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *