همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از بهترین روش هایی است که وبلاگ نویسان می توانند با استفاده از آن محتوای خود را به یک جریان درآمد غیرفعال تبدیل کنند. با پیوستن به یک برنامه همکاری در فروش با درآمد بالا و افزایش حداکثر اثربخشی لینک های افیلیت خود، از هر کلیک درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

برنامه های همکاری در فروش ۱۵ درصد از کل درآمد حاصل از رسانه های دیجیتال آنلاین را تشکیل می دهد و پیش بینی می شود سالانه ۱۰ درصد رشد کند.

چگونه می توانید وارد دنیای افیلیت مارکتینگ شوید، یک وبلاگ موفق راه اندازی کنید و از لینک های افیلیت برای ایجاد درآمد ثابت استفاده کنید؟

در این راهنما، نحوه کسب لینک های افیلیت، استفاده از بهترین تاکتیک ها برای ارتقاء لینک ها و افزایش ترافیک وب سایت را یاد خواهید گرفت و یک وبلاگ نویس موفق در افیلیت مارکتینگ ​خواهید شد.

افیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت مارکتینگ فرایندی است که طی آن یک شرکت معرف (Affiliate)  برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگر کمیسیون دریافت می کند. شرکت معرف به دنبال محصولی می گردد که از آن لذت می برد، سپس آن محصول را تبلیغ می کند و از هر فروشی که انجام می دهد، بخشی از سود را به دست می آورد. فروش از طریق لینک های افیلیت  از یک وب سایت به وب سایت دیگر انجام می شود.

جدیدترین روش های همکاری در فروش | وردپرس داغ | افزونه رایگانافیلیت مارکتینگ چگونه کار می کند؟

از آنجا که افیلیت مارکتینگ با تقسیم مسئولیت های بازاریابی محصول و تولید آن در بین طرفین عمل می کند، می تواند از توانایی های افراد مختلف برای استراتژی بازاریابی موثر در حالی که سهمی از سود را به طرفین ارائه می دهد، استفاده کند. برای انجام این کار، سه طرف مختلف باید درگیر شوند:

  • فروشنده و سازندگان محصول.
  • شخص وابسته یا تبلیغ کننده.
  • مصرف کننده.

بازاریابان معرف چگونه درآمد کسب می کنند؟

افیلیت مارکتینگ، یک روش سریع و ارزان برای کسب درآمد بدون دردسر فروش یک محصول، برای کسانی که به دنبال افزایش درآمد خود به صورت آنلاین هستند، منفعت غیرقابل انکاری دارد. اما چگونه یک شرکت وابسته پس از ایجاد ارتباط  بین فروشنده و مصرف کننده حقوق می گیرد؟ با مراحل شروع کسب درآمد از همکاری در فروش آشنا شوید.

بسته به برنامه، سهم شخص معرف متفاوت است.

ممکن است حقوق شخص معرف به روش های مختلف پرداخت شود:

  1. پرداخت به ازای هر فروش

این ساختار استاندارد افیلیت مارکتینگ است. در این برنامه، شرکت بازرگانی درصدی از قیمت فروش محصول را پس از خرید مصرف کننده در نتیجه استراتژی های افیلیت مارکتینگ، به شرکت معرف می پردازد.

  1. پرداخت به ازای هدایت مشتریان احتمالی

یک سیستم پیچیده تر، پرداخت هزینه  به ازای هدایت مشتریان احتمالی برای بازدید و خرید محصولات از طریق سایت شرکت بازرگانی است. شرکت وابسته باید مصرف کننده را متقاعد کند که از وب سایت شرکت بازرگانی دیدن کند و اقدام مورد نظر را انجام دهد (مانند پر کردن فرم تماس ، ثبت نام برای تست محصول ، اشتراک در خبرنامه یا بارگیری نرم افزار یا فایل ها).

  1. پرداخت به ازای هر کلیک

این برنامه بر تشویق شرکت معرف برای هدایت مصرف کنندگان از پلتفرم بازاریابی خود به وب سایت شرکت بازرگانی تمرکز دارد. این بدان معناست که شرکت معرف باید مصرف کننده را تا حدی درگیر کند که از سایت معرف به سایت شرکت بازرگانی منتقل شود. مبلغ وابسته براساس افزایش ترافیک وب پرداخت می شود.

جدیدترین روش های همکاری در فروش | وردپرس داغ | افزونه رایگانانواع متداول روش های افیلیت مارکتینگ

همه شرکتهای معرف محصولات را به یک شکل تبلیغ نمی کنند. در حقیقت، چندین روش بازاریابی مختلف وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده کنند. انواع کانال های بازاریابی همکاری در فروش را بشناسید.

  1. اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر فردی است که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید بخش بزرگی از مردم را دارد. این شخص برای بهره مندی از افیلیت مارکتینگ در جایگاه خوبی قرار دارد. آنها در حال حاضر دارای طرفداران چشمگیری هستند، بنابراین برای آنها آسان است که مصرف کنندگان را از طریق پست های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر تعاملات با دنبال کنندگان خود به سمت محصولات فروشنده هدایت کنند. در نهایت اینفلوئنسرها سهمی از سودهایی را که به ایجاد آن کمک کرده اند دریافت می کنند.

  1. وبلاگ نویسان

وبلاگ نویسان با توانایی رتبه بندی ارگانیک در جستجوهای موتورهای جستجو، در افزایش تبدیل فروشنده برتری دارند. وبلاگ نویس از محصول یا خدمات نمونه می گیرد و سپس یک بررسی جامع درباره آن می نویسد که برند را به طرز متقاعد کننده ای ارتقا می دهد و باعث بازگشت ترافیک به سایت فروشنده می شود.

  1. میکروسایت های متمرکز بر جستجوی پولی

توسعه و کسب درآمد از میکروسایت ها نیز می تواند میزان فروش قابل توجهی را به همراه داشته باشد. این سایت ها در یک سایت شریک یا در فهرست های حمایتی یک موتور جستجو تبلیغ می شوند. آنها متمایز و جدا از سایت اصلی شرکت هستند. میکروسایت ها با ارائه محتواهای متمرکز تر و مرتبط به مخاطبان خاص، به دلیل فراخوان ساده و مستقیم آنها منجر به افزایش تبدیل می شوند.

  1. ایمیل

علی رغم منابع قدیمی تر، بازاریابی ایمیلی هنوز منبع قابل توجهی از درآمد افیلیت مارکتینگ است. برخی از شرکت های معرف دارای لیست ایمیل هایی هستند که می توانند از آنها برای تبلیغ محصولات فروشنده استفاده کنند. دیگران ممکن است از خبرنامه های ایمیل که شامل لینک هایی به محصولات است، استفاده کنند و پس از خرید محصول توسط مشتری، حق کمیسیون دریافت کنند.

روش دیگر این است که شرکت معرف در طول زمان یک لیست ایمیل بسازد. آنها از کمپین های مختلف خود برای جمع آوری ایمیل ها به صورت دسته جمعی استفاده می کنند، سپس در مورد محصولاتی که تبلیغ می کنند، ایمیل ارسال می کنند.

  1. وب سایت های رسانه ای بزرگ

این سایت ها که برای ایجاد حجم زیادی از ترافیک در هر زمان طراحی شده اند، بر ایجاد مخاطب میلیونی تمرکز می کنند. این وب سایت ها با استفاده از بنرها و لینک های افیلیت وابسته به متن، محصولات را برای مخاطبان زیاد خود تبلیغ می کنند. این روش محتوای بهتری را ارائه می دهد و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد، و در نتیجه یک درآمد عالی برای فروشنده و شخص معرف به همراه دارد.

لازم به ذکر است، در صورتی که سایت وردپرسی داشته باشید می توانید به راحتی با افزونه همکاری در فروش ووکامرس به راحتی امکان همکاری در فروش را به سایت خود بیاورید.

جدیدترین روش های همکاری در فروش | وردپرس داغ | افزونه رایگاننکاتی که به شما کمک می کند یک بازاریاب افیلیت موفق شوید

پیشبرد یک توافق

هنگام شروع کار بازاریابی افیلیت، شما باید مخاطبی را پرورش دهید که علایق بسیار خاصی دارد. این مخاطبان به شما این امکان را می دهند که کمپین های افیلیت خود را بر اساس علایق آن ها قرار دهید و احتمال تبدیل را افزایش دهید. با تعیین جایگاه خود به عنوان یک متخصص در یک زمینه ،به جای تبلیغ تعداد زیادی از محصولات، می توانید برای افرادی که بیشترین احتمال خرید محصول را دارند به بازار عرضه کنید.

آن را شخصی کنید.

هیچ محدودیتی برای محصولاتی وجود ندارد که بتوانید تبلیغ کنید. شما توانایی انتخاب محصولاتی را دارید که شخصاً آنها را قبول دارید، بنابراین مطمئن شوید که کمپین های شما حول محور محصولات واقعاً ارزشمندی قرار می گیرد که مصرف کنندگان از آن لذت خواهند برد. شما همزمان با ایجاد قابلیت اطمینان برند شخصی خود، به نرخ تبدیل چشمگیری خواهید رسید.

شما همچنین باید در ارتباط با ایمیل برای همکاری با وبلاگ نویسان و اینفلوئنسر های دیگر بسیار خوب باشید.

بازبینی محصولات و خدمات را آغاز کنید.

بر بازبینی محصولات و خدمات متمرکز در زمینه کاری خود تمرکز کنید. سپس، با استفاده از ارتباطی که با مخاطبان خود ایجاد کرده اید، موضع خود را به عنوان یک متخصص، به خوانندگان خود بگویید که چرا از خرید محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنید، سود می برند. تقریباً هر چیزی که به صورت آنلاین فروخته می شود، در برنامه افیلیت قابل بررسی است. شما می توانید محصولات فیزیکی، نرم افزارهای دیجیتالی یا حتی خدمات رزرو شده آنلاین را بررسی کنید، مانند رزرو اقامتگاه مسافرتی. مقایسه این محصول با سایرین در یک رده بسیار موثر است. مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که محتوای دقیق و کاملی برای بهبود تبدیل تولید می کنید.

از منابع متعددی استفاده کنید.

به جای تمرکز بر یک کمپین ایمیلی، وقت خود را صرف کسب درآمد از یک وبلاگ کنید، در رسانه های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و حتی به تبلیغات بین روش های ارتباطی توجه کنید.

انواع استراتژی های بازاریابی را امتحان کنید تا ببینید مخاطبان شما به کدام یک بیشتر پاسخ می دهند. از این تکنیک به طور متداول استفاده کنید.

کمپین ها را با دقت انتخاب کنید.

صرفنظر از اینکه مهارت های بازاریابی شما چقدر خوب است، شما برای محصول بد پول کمتری نسبت به محصول ارزشمند خود دریافت خواهید کرد. قبل از تبلیغ محصول، زمانی را برای بررسی میزان تقاضای آن اختصاص دهید. حتما قبل از همکاری با فروشنده با دقت تحقیق کنید. وقت شما بسیار ارزش دارد و باید مطمئن باشید که آن را صرف محصولی می کنید که سودآور است و می توانید به فروشنده آن اعتماد داشته باشید.

با تمایلات مردم در جریان باشید.

رقابت جدی در حوزه بازاریابی افیلیت وجود دارد. برای اطمینان از رقابت پذیری، باید مطمئن شوید که در روندهای جدید قرار دارید. علاوه بر این، شما به احتمال زیاد می توانید از حداقل چند تکنیک بازاریابی جدید که دائما در حال تولید هستند، بهره مند شوید. اطمینان حاصل کنید که در جریان همه این استراتژی های جدید هستید تا نرخ تبدیل و در نتیجه درآمد شما تا حد ممکن بالا خواهد بود.

راهنمای گام به گام همکاری در فروش را مطالعه کنید.

سخن پایانی

افیلیت مارکتینگ یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال کنترل درآمد خود با تمرکز بر گزینه های درآمد مبتنی بر عملکرد هستند. با همکاری فروشنده، یک بازاریاب معرف با انگیزه می تواند بدون نگرانی در مورد تولید محصول یا خدمات خود، از راحتی خانه خود به درآمد غیرفعال دست یابد.

اگرچه موفقیت این شغل به مهارت های افیلیت مارکتینگ بستگی دارد، اما می تواند روشی موثر برای دستیابی به اهداف درآمدی شما به عنوان شغل اولیه یا شغل دوم سودآور باشد.

یک فرایند بسیار ساده، افیلیت مارکتینگ از طریق نظرات، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، نرم افزار وبینار و سایر پلتفرم ها است. نکات مندرج در این مقاله را دنبال کنید و بتوانید مخاطبان خود را درگیر کنید، خوانندگان منفعل را به مصرف کنندگان فعال تبدیل کنید و حقوق خود را با یک کلیک افزایش دهید.



منبع مطلب

نظر دهید