صفحه اصلی / اخبار تکنولوژی / تعامل روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر با استوری های اینستاگرام

تعامل روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر با استوری های اینستاگرام

استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام روزانه ۵۰۰ میلیون نفر را جذب می کنند،‌ این عدد در ژوئن ۲۰۱۸ تعداد ۴۰۰ میلیون نفر گزارش شده است.

استفاده از استوری در میان تبلیغ کنندگان(آگهی دهندگان) نیز در حال افزایش است. در حال حاضر دو میلیون نفر استوری های تبلیغاتی اینستاگرام و فیسبوک را خریداری کرده اند.

مارک زاکربرک در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که قابلیت استوری اینستاگرام را می توان بزرگترین تغییر در این پلتفرم نامید.

اخیراً تعداد کاربران فعال روزانه اینستاگرام گزارش نشده است، اما زاکربرگ می گوید روزانه بیش از ۲ میلیارد نفر حداقل از یکی از پلتفرم های شرکت فیسبوک (فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ و…) استفاده می کنند.

بنابراین تعداد افرادی که هر روز این استوری ها را می بینند، درصد قابل توجهی از کاربران روزانه این شرکت را تشکیل می دهند.

این موضوع بیانگر این است که اینستاگرام و زاکربرگ در تعیین استراتژی خود برای افزایش محبوبیت اینستاگرام از طریق استوری ها موفق عمل کرده اند.

بعد از سال ۲۰۱۸ که تمرکز فیسبوک بر روی بهبود امنیت شبکه های اجنماعی خود قرار داشت، زاکربرگ عنوان کرد که در سال ۲۰۱۹ همه تلاش ها در جهت ایجاد تجارب جدید است.

به طور خاص این شرکت در حال تلاش برای ایجاد تجربه های جدید در زمینه موارد زیر است (در ادامه به برخی از اظهارات مارک زاکربرگ در رابطه با برنامه های مدنظر این شرکت برای توسعه اشاره کرده ایم):

خرید و تجارت

زاکربرگ دلیل اشتیاق خود نسبت به اینستاگرام را تحقق “تجربیات کیفی جدید” در زمینه تجارت و خرید می داند.

پیام رسانی

زاکربرگ: پیامرسانی قابلیتی است که ارتقای آن سرعت بالایی دارد و امسال برنامه های مختلفی برای بهبود تجربه کاربری در این زمینه وجود دارد.

او همچنین به برنامه های شرکت برای امکان سازی برقراری ارتباط بین کاربران اینستاگرام، مسنجر و واتساپ اشاره کرده است. می توانید به مقاله “ادغام واتس آپ، اینستاگرام و مسنجر فیسبوک” مراجعه کنید.

گروه های فیسبوک

امسال راههای ارتباط افراد از طریق گروهها و انجمن ها تقویت خواهد شد.

“ما قصد داریم به سرعت به نقطه ای برسیم که در آن کاربران همان حسی را که در مورد انجمن های دوستانه و خانوادگی دارند در مورد انجمن های فیسبوک نیز داشته باشند…”

Facebook Watch

زاکربرگ امیدوار است که کاربران به مرور تعامل بیشتری با این قابلیت فیسبوک پیدا کنند. در حال حاضر ۴۰۰ میلیون نفر روزانه از ان استفاده می کنند.

ممکن است فیسبوک راههای جدیدی را برای خروج محتوای ویدئویی از news feed معرفی کند.

شاید بتوان گفت که تمامی این برنامه های فیسبوک به نوعی در جهت ایجاد رضایت بیشتر در کاربران و از بین بردن کامنت های منفی بعد از رسوایی نقض حریم خصوصی کاربر و فروش اطلاعات کاربران به یک موسسه انگلیسی است.


منبع مطلب

این مطالب را نیز ببینید!

ادغام واتس آپ، اینستاگرام و مسنجر فیسبوک در آینده ای نزدیک

فیسبوک قصد دارد سیستم پیام رسان را در واتس آپ، مسنجر فیسبوک و اینستاگرام را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *