صفحه اصلی / عمومی / اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) در ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) در ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸

دسته‌بندی:

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

۶ بازدید

اولین دوره رویداد موبایل ایران

رویداد ایران موبایل سامیت برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل طراحی و برنامه‎ریزی شده است.
در برگزاری‎های اکوسیستم استارتاپی ایران، معدود همایش یا کنفرانسی با رویکرد و نگاه اختصاصی صرفا موبایل برگزار می‎شود؛ به همین دلیل بر آن شدیم رویدادی هم ردیف رویدادهای حوزه موبایل برگزار شود. با توجه به اینکه برگزاری این رویداد برای دور اول در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ صورت می‎گیرد با ظرفیت ۸۰۰ نفر در هر روز، در سالن کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

این رویداد علاوه بر پنل های تخصصی و سخنرانی‌ها، کارگاه های خوب و مفید و نمایشگاه جنبی نیز دارد که علاقه مندان و فعالین حوزه می توانند از آن بهره ببرند.
در دور اول رویداد موضوعات و محورهای زیر به عنوان محور اصلی مورد توجه قرار گرفته‌اند:

• Innovation and Growth
• Mobile Advertising
• Monetization & Games
• User Acquisition & Traffic
• Mobile Payment
• App Store

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

برنامه رویداد در تاریخ ۳۰ خرداد با افتتاحیه از ۹:۳۰ آغاز می‌شود. سخنرانی‎های روز اول رویداد با موضوعات نقش و اهمیت طراحی صحیح و سیستماتیک اپلیکیشن های موبایل، پرداخت و اپلیکیشن های آن و همچنین در خصوص نحوه طراحی، امنیت و دستاوردهای حوزه موبایل ارائه خواهد بود. روش‎های تبلیغاتی بر بستر جستجو (SEARCH AD) و تبلیغات بر بستر موبایل موضوعات دیگر سخنرانی هستند.
همچنین در خصوص سرمایه‎گذاری در حوزه موبایل و نقش آن در توسعه اقتصادی، پنلی با حضور سرمایه گذاران برگزار می‎شود. در این زمینه سرمایه گذاران خطر پذیر حوزه استارتاپی که تجربه سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های موبایل را دارند، نظرات خود را بیان خواهند کرد. در ادامه رویداد، پنل پلتفرم های ویدیویی بر بستر موبایل با حضور توسعه دهندگان این سیستم ها برگزار و نقش این بسترها در تولید محتوای مناسب بررسی می‎شود.

پنل بررسی سوپر اپ ها، پنل با موضوع پیام رسان های داخلی با حضور توسعه دهندگان و سخنرانی در خصوص اپلیکیشن های توانیابی از دیگر برنامه های روز اول هستند.
روز دوم با تمرکز برند سازی صحیح و نقش و حساسیت آن برای اپلیکیشن ها و کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن های موبایل، تبلیغات و جذب کاربر و روش‎های موثر در این حوزه و همچنین حوزه امنیت موبایل برگزار می‎شود.
بررسی مشکل اپلیکیشن‎های ایرانی بر سیستم عامل IOS و راه کارهای قابل ارائه برای مقابله با آن، پرداخت خرد و اپلیکیشن های پرداخت خرد از موضوعات مورد بررسی در روز دوم هستند.

در کنار این محتوا در سالن‎های جنبی محتوای بازی های موبایلی، انتشار بازی های موبایلی ایرانی در داخل و خارج، نقش و توسعه رسانه‎ها در انتشار و معرفی بازی ها و توسعه صنعت بازی سازی، طراحی بازی های برتر و هک رشد در حوزه بازی‌ها بررسی می‌شود.
کارگاه‎های مختلفی نیز با موضوعات هک رشد اپلیکیشن ها، گیمیفیکیشن، اتریبیوشن موبایل، اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغات نیتیو در سالن‎های جنبی برگزار خواهند شد.
این رویداد دو روزه در ساعت ۱۸ روز ۳۱ خرداد به کار خود پایان می‎دهد و امیدواریم که ایجاد شبکه های ارتباطی مثبت و انتقال دانش و تجربیات بین فعالین حوزه از دست‎آوردهای این رویداد باشد.

برای ثبت‌‌‌‌‎نام در رویداد با کد تخفیف ٣٠ درصدی تنها یک هفته فرصت دارید. کد تخفیف: RTLTheme

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) در ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸

 


منبع مطلب

این مطالب را نیز ببینید!

آموزش راه اندازی چت آنلاین وردپرس به کمک افزونه های حرفه ای و رایگان

آموزش راه اندازی چت آنلاین وردپرس به کمک افزونه های حرفه ای و رایگان

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ۳۹ بازدید یکی از روش هایی که می توانید اعتماد کاربران را …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *